Premieutdeling onsdagsrenn 2016 Da var premieutdelingen for onsdagsrennene 2016 gjennomført. Godt oppmøte av både store og små. Antall deltakere som ble premiert:
___________________________________________________________________________________________________ PREMIEUTDELING! Onsdag 27/4 kl 1800 er det premieutdeling for årets Sparebank 1 Cup og det er premie til alle som har vært med 1 eller flere ganger og som har betalt for deltakelse. Premieutdelinga er i Aulaen hos Hadsel VGS og i tillegg til boller og saft til ungene, blir det salg av kaffe, kaker og lodd. NB! For de som ikke har betalt legger jeg ved giro. Vi tar også i mot betaling for deltakelse under utdelingen! Velkommen! _________________________________________________________________________________________________________________________________________ Deltakerlister: Kjære ski venn Velkommen til årets Sparebank1-cup Skigruppa i Stokmarknes IL starter opp de tradisjonelle onsdagsrennene onsdag den 6. januar 2016. For å kunne gjennomføre ”onsdagsrennene” er vi imidlertid avhengig av litt innsats fra noen voksne. De mest aktive innenfor skigruppa stiller selv-sagt opp, men vi trenger også noen flere. Disse har vi plukket ut blant foreldrene. Vi håper det ikke medfører for stort bry å avsette et par timer en onsdag i vinter til en positiv og hyggelig aktivitet for store og små. Praktiske opplysninger: Alle onsdagsrennene vil foregå fra det nye skihuset ved hallen. - En egen gruppe på Facebook, som heter onsdagsrenn, er opprettet. Der vil det bli gitt diverse info. - Oppmøte kl. 17.10 - Rennleder kontakter de andre i gruppa si for å sikre at alle møter. (Komite listen ligger på facebooksiden ”onsdagsrenn” og hjemmesiden (http://www.stokmarknesil.no/startside/ski/onsdagsrenn-sparebank-1-cup). Rennleder sørger også for påmelding/utdeling av startnummer til de som skal gå på tid. Startlister og stoppeklokker finnes i skihuset. - Vakthavende løypekjører låser det nye skihuset. - Søppel må tømmes i søppelsekker og settes ved utgangsdøra. - Etter onsdagsrennet må gulvet moppes og søppel tømmes i søppelsekker. - Alle i komiteen tar med 3 liter vaffelrøre og 1 kanne kaffe (saft, syltetøy, ost og div. finnes i skihuset). Salgsbord for vafler og kaffe finnes under trappa. Selve salget vil foregå inne i skihuset. - Varmt vann kan kokes på vannkokerne. - Sekretær fører lister som er forhåndutfylt med navn – (listene vil ligge klar i bua på forhånd, og hentes av Håvard Myhra som formidler til avisene). - Lister fra skirennet legges sammen med de andre listene. - Start for skirennet er 18.30 Ansvarlig er rennleder.
-Hvis vi må avlyse pga. dårlige forhold, vil vi prøve å avvikle rennet/rennene etter det siste ordinære onsdagsrennet ( fra onsdag 30. mars). Det vil si at komiteen som var oppsatt på det avlyste rennet/rennene må stille i komite.
Skigruppa har også i høst lagt ned et betydelig arbeid – både tid og penger – for at forholdene i lysløypa skal bli så gode som mulig for alle. Resten vil nå kun stå på ”værgudene”. Velkommen! Hilsen Skigruppa og Sparebank1 Kontaktperson: Håvard Myhra, tlf 91399204
|